ПРОГРАМИ ЧИТАННЯ
Корекція дислексії за методом Дейвіса

Мета
Виправити проблеми з навчанням і вдосконалити навички читання, орфографії та почерку. Це досягається шляхом надання людині можливості стабілізувати сприйняття, контролювати перцептивну дезорієнтацію та навчитися використовувати спеціальні техніки для набуття навичок вільного мовлення та розуміння.
Вік
Підходить для дітей віком від семи до дорослих.
Тривалість
Приблизно 30 годин, як правило, протягом п’яти послідовних днів, і необмежену кількість годин подальших консультацій по завершеній програмі без додаткової оплати.
Результат
Наприкінці 30-годинної коучингової частини програми студент вивчить усі запропоновані інструменти концентрації розуму та навчиться ними користуватися. Діти старшого віку та дорослі з труднощами читання зазвичай відчувають значне покращення комфорту та швидкості читання протягом пʼятиденної програми, часто з покращенням на три або більше рівнів читання.
Прогрес для дуже маленьких дітей, швидше за все, буде більш поступовим. Подальше спостереження вдома після закінчення програми є важливим для того, щоб продовжити просування протягом наступних місяців після початкової фасилітованої програми.
Розвиває:
Зменшує:
-
Непослідовність у читанні (в один день читаю, а в інший - ні)
-
Тривогу, головний біль, запаморочення, біль у шлунку або сльози, спричинені труднощами з читанням
-
Втому
-
"Вгадування" слів
-
Поспішні та необережні помилки при читанні
-
Відчуття, що надруковані слова рухаються на сторінці
-
Неточне або непослідовне вимовляння звуків
-
Перечитування для кращого розуміння
-
Повільне копітке озвучування кожного слова
-
Перевертання
-
Проблеми з відстеженням погляду
-
Відволікання під час читання
-
Негативне ставлення до завдань з читання
Інструменти читацьких програм Дейвіса
Програми, які пропонуються в PRIMA, вирішують основні проблеми навчання.
Кожен клієнт йде з своїм персональним «ящиком інструментів».
Нижче наведено список інструментів, які можуть бути надані.
В залежності від початкового рівня кількість інструментів у студентів протягом пʼятиденної програми може відрізнятись.

Процедура Орієнтації/Вирівнювання
Засіб корекції неточного зорового та слухового сприйняття зору, відчуття рівноваги, руху або плину часу.
Ця процедура допоможе у читанні та розумінні друкованого тексту, сприйнятті на слух того, що насправді говорять, а також у діяльності, що вимагає координації чи соціальних навичок.

Шкала енергії
Вправа з шкалою енергії дає студенту можливість усвідомлено контролювати свій енергетичний рівень і те, де він буде найбільш доречним. Її можна використовувати в соціальних або навчальних ситуаціях для ефективного спілкування. Це також дасть їм можливість конртольовано усунути розчарування або тривогу. Як бонус, ми також можемо використовувати його для засинання і занять спортом!

Розрядка
Розрядка - це інструмент, який використовується для усунення розчарування, тривоги, покращення сну та полегшення навчання.
Він пов'язаний з усіма іншими інструментами.

Майстерність символів Дейвіса®

Укладання нових нейронних шляхів

Вправи для легкого читання
Вивчення алфавіту в глині. Сканування мозку показує, що процес творення і процес навчання настільки тісно пов'язані, що викликають однакову мозкову активність. Ми створюємо глиняні або пластилінові моделі понять, які можуть викликати плутанину у клієнта.
Наприклад: алфавіт, слова без значення (це, що, в тощо), розділові знаки, наслідок, час, послідовність, порядок, відповідальність і мотивація, а також розділові знаки.
Оволодіння символами понять у пластиліні усуне плутанину в навчанні та соціальних ситуаціях. Усунення цієї плутанини, в свою чергу, усуне неточне сприйняття. (Див. також "Чому глина?")
Кінестетичні вправи та вправи на рівновагу використовуються для зміцнення нейронної мережі, яка відповідає за точне сприйняття та баланс.
Тренування очей для збору інформації зліва направо в плавному і природному процесі є обов'язковим для вільного читання.
Розуміння підвищується завдяки використанню природньому способу мислення клієнта та навчанню легко зберігати інформацію в довготривалій пам'яті.

Розбірливий почерк
Охоплює різні можливості для нерозбірливого почерку:
напружене утримування ручки,
недорозвинення тонких м’язів,
численні уявні образи букв, нерозвинені нейронні мережі, що призводять до поганого формування літер, або неусвідомлення висоти, форми, простору чи кута літер.

Стирання негативних образів
Оскільки дислексик сприймає свою уяву як реальність, початок діяльності з негативним настроєм може призвести до поразки ще до того, як він спробує її виконати.
Ця техніка дозволяє клієнту усунути причину негативного ставлення.

Концепції Дейвіса для життя
Створення основних концепцій: себе, змін, наслідків, часу, послідовності та порядку може дати клієнтам усвідомити причинно-наслідкові звʼязки та можливість подолати труднощі в таких сферах: зосередженість, поведінка, управління енергією, соціальні навички, імпульсивність та інші симптоми, пов’язані з СДУГ.

Стратегії організації та впорядкування
Візьміть з собою одну з різноманітних організаційних стратегій, щоб допомогти впорядкувати шкільний ранець, робочий стіл, одяг, документи, рахунки, колекції тощо.

Слухова точна настройка
Слухова орієнтація може покращити рівновагу, сприйняття, мову та координацію. Це слуховий процес, який спеціально розроблений для узгодження слуху із зором, щоб мати точне сприйняття.

Кордони і управління булінгом
Ми сподіваємося, що нашим дітям ніколи не доведеться проходити через це, але реальність малює іншу картину. Ці методи виявилися дуже корисними для зменшення та усунення цькування.