top of page

Управління Увагою за методом Дейвіса 

Мета 

Надати людям інструменти та розуміння, необхідні для подолання проблем, які зазвичай пов’язані з СДУГ (синдром дефіциту уваги з гіперактивністю або без неї) або труднощами виконавчої функції. До них належать утримання уваги/зосередженості, організованість і управління часом, спілкування з іншими, розуміння/дотримання правил і керування імпульсивною поведінкою.

Вік

Підходить для дітей віком від 8 років до дорослих.

Тривалість 

Приблизно 5 днів. Ця програма може надаватися окремо або доповнювати іншу програму.

Результат

Наприкінці полегшеної частини програми особа вивчить усі інструменти орієнтації та самоконтролю та навчиться ними користуватися.

Людина засвоїть набір основоположних життєвих концепцій і дослідить їх важливість і доречність для досягнення успіху в житті.

Поліпшиться самоусвідомлення причин дезорієнтації, здатність зосереджуватися та встановлювати стосунки з іншими.

Особа матиме знання та досвід роботи з інструментами самоконтролю для вирішення плутанини, зміни поведінки та створення порядку.

Батьки та близькі люди повинні розуміти, що відповідальність за впровадження цих інструментів у повсякденне життя залишається за особою, яка отримує програму.

Інструменти не можуть бути використані, щоб змусити змінити поведінку особи, яка не бажає змін і не мотивована. 

девочка собрала паззл

Розвиває: 

Зменшує

  • Сплутаність свідомості

  • Посмикування, постукування, жування або інші постійні/мимовільні рухи

  • Неадекватна соціальна взаємодія

  • Проблемна поведінка

  • Труднощі у спілкуванні з іншими людьми

  • Відволікання уваги

  • Мрійливість

  • Імпульсивність

  • Прокрастинація/незавершені проекти

  • Хронічне запізнення або запізнення

  • Дезорганізованість

  • Проблеми з виконанням вербальних інструкцій

Елементи Програми 

Програма Дейвіса по Управлінню увагою і  докопуються до суті проблем, пов'язаних з функціонуванням та фокусуванням особистості студента.  Принципи, що лежать в основі наданих інструментів, дозволяють їм бути краще підготовленими та здатними до життєвих викликів.

Орієнтація
Фона главной

Інструменти підготовки до навчання

Ці інструменти та техніки створюють психічний стан, який дозволяє бути присутнім, усвідомленим і готовим до навчання. Інструменти можуть бути корисними для підтримки уваги, фокусування, виконання вказівок, спілкування, зняття стресу/тривоги, зменшення постійного руху... і багато іншого. Ми використовуємо різні методи, щоб допомогти цьому процесу: візуальні, слухові або тактильні, залежно від природних сильних сторін учасника.

зображення прозорого робота

Залучене та автентичне навчання

Активне залучення та засвоєння матеріалу забезпечується завдяки серії цікавих, потужних, мультимодальних (візуальних, аудіальних та кінестетичних) навчальних кроків:

  •  Учасник відкриває для себе концепцію через інструктаж та дослідження

  • Учасник створює концепцію, розширюючи свої можливості в процесі навчання

  • Кероване дослідження в реальних життєвих ситуаціях з підтримкою

  • Самостійне застосування та експериментування у повсякденному житті, що призводить до навчання впродовж усього життя, впевненості та здатності розкрити свій потенціал.

Mindfulness прозора картинка

Саморозвиток та самоусвідомлення

Всі програми, які ми пропонуємо, є розвиваючими - це означає, що вони спрямовані на корінь проблеми, а не тільки на симптоми. Кожен крок ґрунтується на попередньому досвіді та створює міцний фундамент для нового досвіду, на якому можна розвиватися. Будучи програмою розвитку, ми віримо, що завжди є потенціал для зростання. Наш солідний досвід роботи з аутизмом та СДУГ довів нам, що коли учасники отримують те, чого їм бракує, вони можуть досягти більшого, ніж вони самі або їхні близькі могли собі уявити. Навчання може (і повинно) продовжуватись упродовж усього життя для будь-кого з нас.

зображення лампочкок обмін данними

Навчальні технології, які можна використовувати в майбутньому

Інші програми, спрямовані на усунення симптомів, як правило, відпрацьовують сценарії розмов, практикують відрепетирувану поведінку або правила, які треба запам'ятати. Це може допомогти в певних ситуаціях, але не дає їм змоги входити в нові ситуації з упевненістю чи здатністю досягти успіху.

В Програмах Дейвіса з розвитку виконавчих функцій  ми заповнюємо відсутні концепції розвитку в логічній, послідовній манері. Це дозволяє нейро-когнітивним і поведінковим змінам відбуватися природно і легко. Навчання стає настільки невід'ємною частиною дитини, що вона може використовувати вивчений матеріал на підсвідомому, автоматичному рівні. Це забезпечує міцний фундамент, на якому можна рости, і здатність впевнено адаптуватися до нових реальних ситуацій.

стріли поцілили точно в ціль

Гнучкість і орієнтація на індивідуальні цілі

Ми пропонуємо різноманітні варіанти, які найкраще відповідають індивідуальним або сімейним потребам. Вивчення кожної концепції може бути інтегроване в повсякденну діяльність та рутину, а також адаптоване відповідно до віку, рівня здібностей, інтересів, темпу та оточення.

дві фігурки допомога

Підтримка

Ми розуміємо, що вкрай важливо, щоб особа, яка надає підтримку, була проінструктована і впевнено знала, як продовжувати підтримувати прогрес учасника вдома і в повсякденному житті. Для цього в кожній програмі є спеціально відведений для навчання батьків час.  Підтримуючі особи  дізнаються, як справлятися з поведінковими проблемами, підтримувати мотивацію та заохочувати інструменти саморегуляції. Частота та формат постійної підтримки є індивідуальними для кожної сім'ї. Коли після програми/семінару виникають питання, ваш фасилітатор може використовувати різні стратегії, такі як: ліплення з пластиліну, відеокліпи, постановка цілей, дискусії та/або огляди. 

bottom of page