top of page

 ПРОГРАМИ ЧИТАННЯ

Корекція дислексії за методом Дейвіса 

Мета

Виправити проблеми з навчанням і вдосконалити навички читання, орфографії та почерку. Це досягається шляхом надання людині можливості стабілізувати сприйняття, контролювати перцептивну дезорієнтацію та навчитися використовувати спеціальні техніки для набуття навичок вільного мовлення та розуміння.

Вік 

Підходить для дітей віком від семи до дорослих.

Тривалість

Зазвичай програма триває 30 годин протягом п’яти днів + до 6 годин індивідуальної підтримки після закінчення програми.

Програми надаються індивідуально та підлаштовуються під кожного окремого клієнта. Якщо особиста програма неможлива,  доступні он-лайн варіанти.

Результат

Наприкінці  30-годинної коучингової частини програми студент вивчить усі запропоновані інструменти концентрації уваги та навчиться ними користуватися.

 

Діти старшого віку та дорослі з труднощами читання зазвичай відчувають значне покращення комфорту та швидкості читання протягом пʼятиденної програми, часто з покращенням на три або більше рівнів читання.

 

Подальше спостереження вдома після закінчення програми є важливим для того, щоб продовжити просування протягом наступних місяців після початкової фасилітованої програми.

IMG_0087_edited.jpg

Дислексія

Ви або ваша дитина вважаєте, що читання повільне, трудомістке або розчаровує вас?
Правопис є складним або майже неможливим?


Незважаючи на високий інтелект і творчі здібності, читання і почерк викликають стрес, перевантаження, уникнення або прокрастинацію?


Ви вже все перепробували. Всі рекомендації, втручання та нескінченні репетитори  не принесли результату. Читання все ще не дається.

Якщо щось із цього для знайомо, ви в правильному місці! Ми не просто бачимо проблему, ми розуміємо першопричину труднощів, з якими ви або ваші близькі стикаєтесь при читанні, письмі чи правописі. Саме в усуненні цієї першопричини і відбувається справжня магія!  ... і це простіше, ніж ви можете собі уявити!

РЕЗУЛЬТАТИ  
ПРОГРАМИ

01

Вільне володіння мовою

Оволодіння читанням очима, плавним рухом очей зліва направо, збільшення словникового запасу, перехід від звукового виділення до розпізнавання цілих слів і плавного читання.

02

Читацька компетентність 

Сприйняття на слух, розуміння прочитаного, володіння пунктуацією, структурою розповіді, структурою есе та використання наміру запам'ятати інформацію з першого прочитання.

03

Позитивне сприйняття

Підтримання розслабленого та позитивного мислення для максимального використання навчального потенціалу, розпізнавання та усунення стресу до того, як він переросте у розчарування під час читання, а також стратегії для зменшення тривожності перед тестом.

04

Покращення пам'яті і правопису

Стратегії розміщення інформації в довготривалій пам'яті та стратегії навчання для різних стилів навчання.

05

Редагування

Виправлення власних пропусків/видалень/орфографічних/граматичних помилок, використання пунктуації та написання опису.

У ВАС ЗМЕНШИТЬСЯ

Редагування

  • Непослідовність у читанні (в один день читаю, а в інший - ні)

  • Тривога, головний біль, запаморочення, біль у шлунку або сльози, спричинені труднощами з читанням

  • Втома

  • "Вгадування" слів

  • Поспішні та необережні помилки при читанні

  • Відчуття, що надруковані слова рухаються на сторінці

  • Неточне або непослідовне вимовляння звуків 

  • Перечитування для кращого розуміння

  • Повільне копітке озвучування кожного слова

  • Перевертання

  • Проблеми з відстеженням погляду

  • Відволікання під час читання

  • Негативне ставлення до завдань з читання

bottom of page