top of page

УНІКАЛЬНІ РІШЕННЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ 

ДІАГНОСТИКА

МАТЕМАТИКА

ЧИТАННЯ

УПРАВЛІННЯ УВАГОЮ

ПИСЬМО І ПОЧЕРК

ЮНИЙ ЧИТАЧ

Структура базової  Програми 
 

Програми сплановані таким чином, щоб кожен новий крок опирався на попередній.
На кожній з Програм студент отримує: 

усвідомлення того, який стиль навчання  пасує йому найкраще 

інструменти та навички, які відповідають його (її) власному стилю навчання. Ці інструменти зроблять його навчання назавжди якісним. 

здатність і впевненість у використанні надбаних інструментів в своєму  майбутньому  навчанні.

Результатом цього є позитивна навчальна база, яка змінює життя.

Базова програма проводиться одноразово, а її результати залишаються назавжди. 

Етапи і процедури 

1

Попередня зустріч

Онлайн-форми для вступу

Консультація 

Реєстрація і депозит 

2

Визначити, чи є особа з розладами навчання  кандидатом на програми, які  ми використовуємо. 

3

Дислексія 

Дисграфія 

Дискалькулія 

Ранній вік 

Увага

4

Виконання шкільних завдань під патронатом методиста Дейвіса допоможе підтримувати навички в актуальному стані до повної автоматизації.

Скріннінг

Попередня зустріч 

Безкоштовний 20-хвилинний інформаційний онлайн-сеанс для потенційних клієнтів, батьків, вчителів на інших надає  інформацію про: Цей дар часто ховається за розумовим процесом, який супроводжує читання, письмо, математику та труднощі зосередження. Структуру програми та інструменти. Як можна виправити проблеми з навчанням.

Консультація

Після того, як у нас буде можливість уважно ознайомитися з надісланою вами інформацією, з вами зв’яжеться методист Програми, щоб домовитися про безкоштовну телефонну консультацію для подальшого обговорення програми. Під час цієї консультації ми поділимося нашими висновками та розповімо про те, як програма буде спеціально розроблена для вас або потреб і цілей вашої дитини.

Онлайн форми для вступу 

Завдяки індивідуальному підходу наші форми допоможуть нам краще зрозуміти, як створити програму, яка використовуватиме сильні сторони та інтереси клієнта та його сім'ї, щоб вирішити проблеми та досягти бажаних результатів. * Оцінка при вступі на Програму: (заповнюється батьками/опікунами та/або дорослими клієнтами) * Особистий профіль: (Заповнюється учасником. Залежно від рівня читання учасника, їм може знадобитися один із батьків/опікунів, щоб допомогти їм заповнити цю форму.)

Реєстрація і депозит

Коли ви вирішите, що готові до програми, ми можемо зареєструвати вас по телефону. Для бронювання буде стягнено заставу, що не повертається, для резервування вашої дати, одразу ж після цього пакет підтвердження буде надіслано вам на електронну пошту.

Оцінки

Мета процедур оцінювання полягає в тому, щоб визначити, чи є особа з розладами навчання або іншими проблемами сприйняття кандидатом на програми, які  ми використовуємо. 

Оцінка сприйняття

Оцінки можуть визначити наступне:

  • Здатність переживати особисто створені ментальні образи,  як явище реального світу.

  • Керований доступ до функції змінення сприйняття мозку.

  • Здатність свідомо отримувати багатовимірні ментальні образи.

  • Схильність або перевага мислити невербально з концепціями та ідеями замість внутрішнього діалогу.

 

Коли хтось має ці здібності та перебуває в розгубленості, стресі або використовує творчу уяву, можуть спостерігатися спотворення в областях зору, слуху, рівноваги/руху та часу. Ці спотворення можуть викликати труднощі з читанням, письмом, орфографією, математикою, координацією, орієнтацією в просторі, мовою, слухом, рухами та/або увагою/фокусуванням. Вони також можуть бути причиною виняткових талантів у творчості, механічних здібностях, музиці, танцях, мистецтві, інженерії, стратегічному плануванні та/або легкій атлетиці.

Позитивний результат вказує на те, що здатність до дезорієнтації можна поставити під свідомий контроль і вимкнути її, якщо вона є перешкодою для навчання чи продуктивності.

Профіль симптомів 

Після того, як клієнт вирішив відвідати програму, клієнт і особа, яка його підтримує (батько, дружина, близький друг), заповнюють список сильних і слабких сторін. Це дозволить нам розробити програму, яка використовуватиме природні сильні сторони клієнта для усунення недоліків. Це також корисно для встановлення чітких цілей щодо результатів програми.

Профіль роботи/школи

Це необов'язково. Після того як клієнт вирішив відвідати програму, викладач або роботодавець може заповнити список спостережень. Це дозволить нам розробити програму, яка використовуватиме природні сильні сторони клієнта для усунення сфер дефіциту в їх повсякденному середовищі.

До- та післяакадемічні рівні 

Це може входити в програму, а може й ні – це залежатиме від потреб клієнта. 

У програмі читання ми, за вашим бажанням, вносимо інформацію про швидкість та якість читання до та після проходження програми.

Програма з математики, як правило, включатиме неформальне оцінювання.

Програми 

Після етапу оцінки сприйняття  ви переходите  до проходження вашої персональної програми. 

 

Середня тривалість перебування для кожного навчального курсу становить 30 годин інтенсивної роботи. За цей час ви маєте змогу отримати дуже значні, очевидні покращення.

Посттестування проводиться для визначення прогресу кожного студента.

 

Після завершення програми нашим студентам завжди доступні безкоштовні огляди.

 

Якщо учні приходять протягом навчального року, вони можуть пропустити деякий час в школі. Проте школи, як правило, співпрацюють, оскільки досягнення, досягнуті під час інтенсивних індивідуальних занять, дозволяють учневі легше виконувати свої шкільні завдання після повернення.

 

Програми, які пропонуються в PRIMA, вирішують основні проблеми навчання.

Нижче наведено приклад інструментів, які можуть бути надані. (Повний список див. у конкретних програмах.)  

Не всі інструменти надаються всім клієнтам.   Надані інструменти визначатимуться вашими особистими цілями під час складання персоналізованої програми. 

Основні процедури базових програм Дейвіса 

Унікальна процедура Дейвіса - Розрядка або Вирівнювання (залежить від природніх особистих даних) - це засіб для виправлення неточного зорового, слухового сприйняття, відчуття рівноваги, руху або часу. Ця процедура допоможе читати та розуміти друкований текст, слухати те, що насправді сказано, і виконувати дії, які вимагають координації або соціальних навичок.

Супровід і підтримка 

Варіанти постпрограмного супроводу

Екстра пропозиція! 

Особистий супровід методиста  після програми.

Клієнт бере на себе відповідальність за постановку навчальних цілей і розробку графіка, щоб практикувати нові навички вдома, в школі та на роботі. Це може зайняти до двох років, але зазвичай досягається менш ніж за один рік.
 


Член сім'ї або репетитор, якого ми навчаємо під час курсу, буде підтримувати студента за допомогою основних інструментів і методів оволодіння символами. 

 

 

Виконання шкільних завдань під патронатом методиста Дейвіса допоможе підтримувати навички в актуальному стані до повної автоматизації в самостійному житті. Ця особа буде потрібна протягом усієї програми супроводу клієнта.
 

Програма домашнього навчання:

Навчання з підтримкою:

bottom of page