БАЗОВІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ
ЧИТАННЯ
Виправляє проблеми з навчанням і вдосконалює навички читання, орфографії та почерку. Це досягається шляхом надання людині можливості стабілізувати сприйняття, контролювати перцептивну дезорієнтацію та навчитися використовувати спеціальні техніки для набуття навичок вільного мовлення та розуміння.
ПИСЬМО
Покращує розбірливість написаного, викладення думок на папері, вміння бачити і виправляти свої помилки, покращує правопис.
Це досягається шляхом надання людині можливості стабілізувати сприйняття, контролювати викривлення сприйняття та навчитися використовувати конкретні техніки для розвитку легкого та ефективного письма.
МАТЕМАТИКА
Надає людям розуміння основних логічних концепцій, які лежать в основі всієї математики, і допомагає оволодіти основними арифметичними функціями.
Крім того, програма може вирішувати такі завдання, як визначення часу, використання календаря, використання грошей і баланс на банківському рахунку.
Вища математика може розглядатися залежно від цілей і віку клієнта.
ЮНИЙ ЧИТАЧ
Знайомить дітей молодшого віку з інструментами уваги/фокусування та саморегуляції, допомагає вивчити алфавіт, а також використати методики для набуття початкових навичок підготовки до шкільного навчання та читання. Ця програма надає батькам або іншим членам сім'ї знання та досвід, щоб продовжувати підтримувати навчання своїх дітей протягом перших шкільних років.
Структура базової Програми
Програми сплановані таким чином, щоб кожен новий крок опирався на попередній.
На кожній з Програм студент отримує:
1
усвідомлення того, який стиль навчання пасує
йому найкраще
2
інструменти та навички, які відповідають його (її) власному стилю навчання. Ці інструменти зроблять його навчання назавжди якісним.
3
здатність і впевненість у використанні надбаних інструментів в своєму майбутньому навчанні.
Результатом цього є позитивна навчальна база, яка змінює життя.
Базова програма проводиться одноразово, а її результати залишаються назавжди.
Етапи попереднього скріннінгу
01.
Попередня зустріч
Безкоштовний 20-хвилинний інформаційний онлайн-сеанс для потенційних клієнтів, батьків, вчителів на інших надає
інформацію про:
-
Цей дар часто ховається за розумовим процесом, який супроводжує читання, письмо, математику та труднощі зосередження.
-
Структуру програми та інструменти.
-
Як можна виправити проблеми з навчанням.
03.
Консультація
Після того, як у нас буде можливість уважно ознайомитися з надісланою вами інформацією, з вами зв’яжеться методист Програми, щоб домовитися про безкоштовну телефонну консультацію для подальшого обговорення програми. Під час цієї консультації ми поділимося нашими висновками та розповімо про те, як програма буде спеціально розроблена для вас або потреб і цілей вашої дитини.
02.
Онлайн форми для вступу
Завдяки індивідуальному підходу наші форми допоможуть нам краще зрозуміти, як створити програму, яка використовуватиме сильні сторони та інтереси клієнта та його сім'ї, щоб вирішити проблеми та досягти бажаних результатів.
-
Оцінка при вступі на Програму: (заповнюється батьками/опікунами та/або дорослими клієнтами)
-
Особистий профіль: (Заповнюється учасником. Залежно від рівня читання учасника, їм може знадобитися один із батьків/опікунів, щоб допомогти їм заповнити цю форму.)
04.
Реєстрація і депозит
Коли ви вирішите, що готові до програми, ми можемо зареєструвати вас по телефону. Для бронювання буде стягнено заставу, що не повертається, для резервування вашої
дати, одразу ж після цього пакет підтвердження буде надіслано вам на електронну пошту.
Оцінки
Мета процедур оцінювання полягає в тому, щоб визначити, чи є особа з розладами навчання або іншими проблемами сприйняття кандидатом на програми, які використовується в нашій компанії.
01. Оцінка сприйняття
Оцінки можуть визначити наступне:
-
Здатність переживати особисто створені ментальні образи, як явище реального світу.
-
Керований доступ до функції змінення сприйняття мозку.
-
Здатність свідомо отримувати багатовимірні ментальні образи.
-
Схильність або перевага мислити невербально з концепціями та ідеями замість внутрішнього діалогу.
Коли хтось має ці здібності та перебуває в розгубленості, стресі або використовує творчу уяву, можуть спостерігатися спотворення в областях зору, слуху, рівноваги/руху та часу. Ці спотворення можуть викликати труднощі з читанням, письмом, орфографією, математикою, координацією, орієнтацією в просторі, мовою, слухом, рухами та/або увагою/фокусуванням. Вони також можуть бути причиною виняткових талантів у творчості, механічних здібностях, музиці, танцях, мистецтві, інженерії, стратегічному плануванні та/або легкій атлетиці.
Позитивний результат вказує на те, що здатність до дезорієнтації можна поставити під свідомий контроль і вимкнути її, якщо вона є перешкодою для навчання чи продуктивності.
02. Профіль симптомів
Після того, як клієнт вирішив відвідати програму, клієнт і особа, яка його підтримує (батько, дружина, близький друг), заповнюють список сильних і слабких сторін. Це дозволить нам розробити програму, яка використовуватиме природні сильні сторони клієнта для усунення недоліків. Це також корисно для встановлення чітких цілей щодо результатів програми.
03. Профіль роботи/школи
Це необов'язково. Після того як клієнт вирішив відвідати програму, викладач або роботодавець може заповнити список спостережень. Це дозволить нам розробити програму, яка використовуватиме природні сильні сторони клієнта для усунення сфер дефіциту в їх повсякденному середовищі.
04. До- та післяакадемічні рівні
Це може входити в програму, а може й ні – це залежатиме від потреб клієнта.
У програмі читання ми, за вашим бажанням, вносимо інформацію про швидкість та якість читання до та після проходження програми.
Програма з математики, як правило, включатиме неформальне оцінювання.
Програми
Після етапу оцінки сприйняття ви переходите до проходження вашої персональної програми.
Середня тривалість перебування для кожного навчального курсу становить 30 годин інтенсивної роботи. За цей час ви маєте змогу отримати дуже значні, очевидні покращення.
Посттестування проводиться для визначення прогресу кожного студента.
Після завершення програми нашим студентам завжди доступні безкоштовні огляди.
Якщо учні приходять протягом навчального року, вони можуть пропустити деякий час в школі. Проте школи, як правило, співпрацюють, оскільки досягнення, досягнуті під час інтенсивних індивідуальних занять, дозволяють учневі легше виконувати свої шкільні завдання після повернення.
Програми, які пропонуються в PRIMA, вирішують основні проблеми навчання.
Нижче наведено приклад інструментів, які можуть бути надані. (Повний список див. у конкретних програмах.)
Не всі інструменти надаються всім клієнтам. Надані інструменти визначатимуться вашими особистими цілями під час складання персоналізованої програми.
Основні процедури базових програм Дейвіса
Унікальна процедура Дейвіса - Розрядка або Вирівнювання (залежить від природніх особистих даних) - це засіб для виправлення неточного зорового, слухового сприйняття, відчуття рівноваги, руху або часу. Ця процедура допоможе читати та розуміти друкований текст, слухати те, що насправді сказано, і виконувати дії, які вимагають координації або соціальних навичок.
Супровід і підтримка
Варіанти постпрограмного супроводу
Програма домашнього навчання:
Клієнт бере на себе відповідальність за постановку навчальних цілей і розробку графіка, щоб практикувати нові навички вдома, в школі та на роботі. Це може зайняти до двох років, але зазвичай досягається менш ніж за один рік.
Навчання з підтримкою:
Член сім'ї або репетитор, якого ми навчаємо під час курсу, буде підтримувати студента за допомогою основних інструментів і методів оволодіння символами.
Екстра пропозиція!
Особистий супровід методиста після програми.
Виконання шкільних завдань під патронатом методиста Дейвіса допоможе підтримувати навички в актуальному стані до повної автоматизації в самостійному житті. Ця особа буде потрібна протягом усієї програми супроводу клієнта.