top of page
IMG_9138.PNG

Радо вітаю на моїй сторінці! 

Мене звати Тамара Хабарова. 

Я засновниця і керівниця PRIMAVERA GROUP - центру допомоги нейрорізноманітним людям, які стикнулися з труднощами в розвитку і навчанні, ліцензований фахівець DDAI (Davis Dyslexia Association International) з корекції дислексії, дискалькулії, дисграфії, диспраксії, синдрому Дефіциту Уваги з гіпо- / гіперактивністю або без, та інших проблем у навчанні за авторським методом Роналда Дейвіса.

КТО Я?

Хто я? 

У широкому сенсі я - допомогатор. Не чули про таку професію? Не дивно. Вона зʼявилася зовсім недавно. В традиційній радянській школі допомогаторів не було і бути не могло.

Тих, кому потрібно було допомагати, набагато зручніше було просто не помічати. 

Тому всім  нейровідмінним людям загрожувала повна соціальна ізоляція. 

А  якщо проблема - невидима? На обличчі ж у людини не написано, що в неї є дислексія,  СДУГ  чи аутизм. Тоді, на мій погляд, ще гірше.

Суспільство вимагає від такої людини бути "нормальною", як всі. 

Ще й досі проблеми з навчанням часто списують  на лінь і недостатні старання.

IMG_0748.jpg

Я працюю в професії більше 30-ти років. І була свідком постійних змін у сфері допоміжних методик. Довгий час займалася традиційними техніками допомоги, занурилася в це дуже глибоко, вивчила все доступне в цій ніші.

Якщо не вистачало знань, вчилася сама й організовувала курси навчання для інших фахівців.

Але я розуміла, що це далеко не для всіх моїх підопічних працює, результати були далекі від того, як мені хотілося б.

У 2014 році народився проєкт "Примавера" - майданчик для допомоги сім'ям із нейровідмінними дітьми.

 

Моя команда серйозно зайнялася допомогою дітям з аутизмом, затримками в розвитку, а також специфічними проблемами навчання - синдромом дефіциту уваги, дислексією, дисграфією, дискалькулією. 

Я навчалася в Ізраїлі, Естонії і США, стала поведінковим аналітиком, а також пройшла навчання в авторів методики альтернативної комунікації PECS Енді Бонді та Лори Фрост.  

З 2016 року наш центр  першим в Україні почав пропонувати  допомогу за методом Дейвіса. Спочатку це були іноземні фахівці. 

Потім я сама пройшла навчання за системою Дейвіса, стала методистом, отримала  ліцензію.

За роки практики я щось прибирала з технік, щось переносила, відшліфовувала, доповнювала. Збираючи це, як у букет.  

Сьогодні я бачу картину цілісно, а не тільки в рамках якоїсь окремої методики.

У мене народився свій власний інтегративний підхід.

Він об'єднує всі мої знання і тридцятирічний досвід.

35157481100_fffec90070_o.jpg
Алиса космос пазл.jpg
IMG_3689_edited_edited.jpg

 

Клінічне мислення замість протокольного дає мені можливість допомогти практично любим дітям і дорослим з помітним ефектом. 

Зараз метод, який я практикую з кожним підопічним - це інтеграція всіх моїх знань і умінь за весь мій професійний шлях. 

Я б визначила мою сьогоднішню діяльність як інтегративний еду-терапевт. Працюю на стику спеціальностей і напрямів.

Зараз доведено, що мозок людини - нейропластичний, тобто може "вирощувати" нові нейронні шляхи і розвиватись!


А це означає, що працюючи з глибоким розумінням нейророзвитку, фахівець може змінити роботу мозку!

І це - дуже гарна новина для всіх, хто вважав себе або свою дитину нездатною до навчання. 

Ви можете досягти того, що вважали неможливим! 

ПОСЛУШАЙТЕ, ЧТО ГОВОРЯТ МОИ ПОДОПЕЧНЫЕ И ИХ РОДИТЕЛИ:

Усі відео

Усі відео

Усі відео
Найти видео
Артём 27.13.20 отзыв после программы коррекции дислексии

Артём 27.13.20 отзыв после программы коррекции дислексии

03:22
Смотреть
27 мая 2021 г.

27 мая 2021 г.

03:50
Смотреть
Дислексия в 16 лет. Читала, но ничего не понимала. Все изменилось после коррекционного курса.

Дислексия в 16 лет. Читала, но ничего не понимала. Все изменилось после коррекционного курса.

02:10
Смотреть
Гоша, 11.12.20 отзыв после программы коррекции дислексии

Гоша, 11.12.20 отзыв после программы коррекции дислексии

02:32
Смотреть

Как я работаю 

Мой стиль работы -тянуть, а не толкать.

Конечный результат – переученный мозг и возможность создавать новые нейронные пути.

Ранее неразрешимая задача получает новое решение.

Причем, решение будет не моим, а исключительно вашим.

Вы почувствуете ваш явный прогресс на собственном опыте уже через пять дней.

Тамара Хабарова. 

Жінка сидить за столом і дивиться в камеру

01

Выслушиваю  запрос

Я пытаюсь понять проблему, которую ощущает мама. Я вижу ситуацию снаружи, тогда как мама – изнутри. Иногда мы имеем разные мнения, и поэтому во время первичной диагностики я помогаю перевести ее запрос на профессиональный язык.

Я всегда стараюсь дать родителям достаточно времени для решения.

Я предоставляю возможность Измен.

А выбор только за вами.

02

Предлагаю варианты

После первой встречи с вами я пытаюсь найти решение по проблеме, которую я предпочитаю называть "задачей". В моей практике мы  используем разные методики и подходы к работе.

Я всегда даю вам выбор, потому что у нас есть множество решений, которые могут вам подойти.

Наши методы и подходы не только безопасны, но и не нанесут ущерба вашему ребенку.

Мы уверены в наших подходах, потому что они были проверены и сертифицированы.

Есть международная лицензия на услуги в системе Дэвиса. 

03

Использую сильные стороны, чтобы развить слабые

Я занимаюсь мультисенсорным методом коррекции проблем обучения. В основе этого подхода лежит знание и понимание того, что у разных людей – разные ведущие каналы восприятия и обработки информации, поступающей в мозг. И самый важный шаг – научить правильно фиксировать события внешнего мира. Потому что именно на основе этого человек делает дальнейшие заключения.  И, если восприятие искажено, то и выводы будут сделаны некорректны.

Люди с дислексией и дефицитом внимания – это образные мыслители. Это имеет много преимуществ и именно сильными сторонами мы пользуемся на Программе. 

04

Использую сильные стороны, чтобы развить слабые

Я занимаюсь мультисенсорным методом коррекции проблем обучения. В основе этого подхода лежит знание и понимание того, что у разных людей – разные ведущие каналы восприятия и обработки информации, поступающей в мозг. И самый важный шаг – научить правильно фиксировать события внешнего мира. Потому что именно на основе этого человек делает дальнейшие заключения.  И, если восприятие искажено, то и выводы будут сделаны некорректны.

Люди с дислексией и дефицитом внимания – это образные мыслители. Это имеет много преимуществ и именно сильными сторонами мы пользуемся на Программе. 

НАГРАДЫ 

bottom of page