
ПРОГРАМИ ЧИТАННЯ
Майстерність Дислексії Дейвіса®
Проблематика
Дислексії
-
Ви або ваша дитина вважаєте, що читання повільне, трудомістке або розчаровує вас?
-
Правопис є складним або майже неможливим?
-
Незважаючи на високий інтелект і творчі здібності, читання і почерк викликають стрес, перевантаження, уникнення або прокрастинацію?
Ви вже все перепробували. Всі рекомендації, втручання та нескінченні репетитори не принесли результату.
Читання все ще забирає час, сили і надію на зміни.
Багато нейродивергентних дітей, які йдуть до школи, хоча і визнаються надзвичайно здібними, творчими або «старими душами», незабаром отримують ярлик «ледачих» або «повільних» через їхні труднощі з виконанням шкільних завдань, що базуються на вербальній формі навчання. Вони швидко втрачають інтерес до навчання, і починають поступово сповзати по похилій доріжці до проблем з навчанням.
Якщо щось із цього для знайомо, ви в правильному місці! Ми не про сто бачимо проблему, ми розуміємо першопричину труднощів, з якими ви або ваші близькі стикаєтесь при читанні, письмі чи правописі. Саме в усуненні цієї першопричини і відбувається справжня магія! ... і це простіше, ніж ви можете собі уявити!
Що являє собою програма?
Це тижневий практичний та творчий курс.
Швидкий, ефективний і приємний.
Розроблений дислектиком для дислектиків.
Пристосований до стилю навчання людей, які використовуюь візуально-просторове
та концептуальне мислення.
Сучасна загальноосвітня система використовує методи, які не пристосовані до проблем людей з дислексією.
Такий спосіб навчання може бути справжніми тортурами для людей з дислексією і зазвичай потребує багаторазових повторень і суворої дисципліни, перш ніж дасть результат.
Метод управління дислексією Дейвіса® добирається до кореня проблем навчання та заснований не на дефіцитарних способах навчання, а навпаки - є практичним способом використання природних схильностей та здібностіей людини. Тому не викликає протесту та відрази, а сприймається як творчий і навіть веселий процес.

Мета Програми:
корекція дислексії та покращення навичок читання і письма.
Досягнення цих цілей можливо завдяки коригуванню сприйняття, оволодіння контролем над дезорієнтацією та практичному засвоєнню спеціальних методик за методом Дейвіса, які допомагають розвинути навички легкого читання та глибокого розуміння тексту.
Формат і часові рамки
Вік:
Діти від 7 років
Підлітки
Дорослі
Проблематика:
ЧИТАННЯ
ПИСЬМО
ГРАМОТНІСТЬ
Тривалість:
Приблизно 30 годин, як правило, протягом п'яти днів поспіль для поліпшення читання.
Кому підходить:
-
Креативним особистостям
-
Тим хто мислить нестандартно
-
Всім, кому некомфортно в традіційній системі освіти
Місце проведення :
В моєму домашньому офісі в чудовому середньовічному баварському містечку Бамберг
На вашій або на любій попередньо узгодженій території
Онлайн по всьому світу


ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ В РЕЗУЛЬТАТІ ПРОГРАМИ?
Програма Дейвіса допомагає подолати найпоширеніші труднощі, пов’язані з читанням:
-
Постійні помилки в словах, які вчора здавалися знайомими.
-
Тривожність, головний біль або навіть фізичний дискомфорт під час читання.
-
Відчуття, що текст "рухається" на сторінці.
-
Повільне читання "по буквах" і труднощі з розумінням прочитаного.
-
Перевернуті літери, пропущені слова або плутанина у вимові.
-
Страх перед контрольними та негативне ставлення до читання.
ПІСЛЯ ПРОГРАМИ У ВАС ПОКРАЩИТЬСЯ:
01
ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
-
Засвоїте великі і малі літери,
-
алфавітний порядок,
-
відповідність звуків літерам,
-
усвідомите свої помилки у написанні (перевертання, перестановки літер),
-
оволодієте читанням очима,
-
плавним рухом очей зліва направо,
-
збільшите словниковий запас,
-
перейдете від звукового виділення до розпізнавання цілих слів і плавного читання.
02
РОЗУМІННЯ
-
Слухове сприйняття,
-
розуміння прочитаного/візуалізація,
-
засвоєння пунктуації,
-
структури історій,
-
структури есе та
-
використання намірів для запам'ятовування інформації з першого прочитання.
03
ПАМʼЯТЬ
-
Стратегії для перенесення інформації в довготривалу пам'ять і
-
навчальні стратегії для різних стилів навчання.
04
РЕДАГУВАННЯ
-
Виправлення власних пропусків/вилучень/помилок у написанні,
-
граматичних помилок,
-
використання пунктуації.
05
ПОЗИТИВНЕ МИСЛЕННЯ
-
Підтримку розслабленого стану розуму для максимального потенціалу навчання,
-
розпізнавання та усунення стресу до його перетворення у фрустрацію під час читання, а також
-
стратегії для зменшення тривожності перед тестами.