
Головна > Послуги > Діагностична консультація
PRIMA - ДІАГНОСТИКА:
перший крок до розуміння і до ЗМІН
Тривалість
2-2,5 години
розбитих на декілька
зустрічей
Для кого
діти від 8 років,
підлітки, дорослі
без обмежень по віку
Формат зустрічі
Очно і онлайн
за вашим вибором
Допомагаю побачити, звідки беруться труднощі в навчанні і як із ними можна справитись без тиску, сорому й хаосу.
🎯 Щоб вашій дитині (або вам) стало легше жити, навчатися і справлятися з щоденними викликами.
Цей крок допоможе нам краще підготуватись і заощадить ваш час під час консультації

Чому дитина старається, але все одно не виходить?
Вона плутає літери або цифри, уникає письма, витрачає години на завдання, але завтра не памʼятає нічого?
А може — навпаки: мислить блискавично, але не може довести справу до кінця?
🟨 Це не про старання.
Це про особливості мислення.
Їх можна зрозуміти і навчитися використовувати як ресурс.
Після зустрічі ви нарешті отримаєте:
📌 Точку відліку у ваших ріше ннях і розумінні дитини
📌 10 трансформацій за один крок
Ясність, що з дитиною
Конкретні дії й результати
Чесну живу взаємодію
💡 Це не магія. Коли з’являється розуміння -
зʼявляються сили діяти і починаються зміни.
2 години, які нарешті пролʼють світло там,
де вам було тьмяно й тривожно.
І дозволять побачити свою дитину не очима системи,
а як живу людину – з повагою до її способу мислення.
Оксана, мама 9-річного Івана, Київ
«Ми сиділи втрьох і вперше все стало на свої місця. Нарешті зрозуміло, що з нашою дитиною і як їй можна допомогти без супротиву і тиску.»
Ірина і донька Аня 12 років, Київська обл.
«Як же мені сподобалась атмосфера спілкування на першій зустрічі! Я прямо закохалась ) Легко, трохи з гумором. Я нарешті відчула себе звичайною мамою, без відчуття провини перед усім світом, що у мене якась не така дитина...»
Анна і Єгор 11 років, Харків
«Було відчуття, ніби мене дістали з провалля. Стало тихо в голові. Нарешті не соромно йти до вчителя і щось пояснювати. Бо я знаю, у чому справа»
Олена, мама підлітка, Волинська область
«Дитина після розмови сказала: “Мамо, вона нормальна. Мені з нею спокійно.” Це був найкращий індикатор.»
Що говорять батьки
після консультації:
Науково обґрунтована діагностика розладів навчання
Ми оцінюємо не окремі симптоми, а всю функціональну систему, яка стоїть за труднощами в навчанні.
Це як рентген, що показує все, що зазвичай ігнорується
⚖️ Порівняйте
Звичайне тестування
-
Дає стандартизовані результати
-
Оцінює лише окремі навички
-
Обмежується готовими завданнями
-
Часто залишає батьків наодинці з цифрами
-
Не завжди пояснює, чому виникли труднощі
PRIMA - діагностика
-
Аналізує понад 40 параметрів функціонування мозку
-
Живий діалог: не просто тести, а уважне слухання
-
Конструктивні пояснення + практичні рішення
-
Допомагає зрозуміти як дитина думає, вчиться, сприймає світ
-
Покрокова карта дій: що змінити в навчанні й побуті
-
Часто саме тут стає ясно: те, що вважали проблемою – було лише незрозумілим способом мислення
Чому стандартних тестів недостатньо?
Стандартних тестів недостатньо, бо дислексія – це не лише про читання й письмо, а стан, що впливає на всі сфери життя. Так само і СДУГ – це не просто про брак уваги, а про інший спосіб її розподілу (на відміну від поширеної думки, метод Дейвіса трактує це саме так). Щоб зрозуміти, з чим ми маємо справу — це справжня дислексія чи щось інше — важливо дивитися на ситуацію комплексно. Окремі симптоми — лише верхівка айсберга.
Наш мультивимірний аналіз охоплює
всі аспекти функціонування:
В чому різниця між
класичними методами діагностики і методом PRIMA?
На відміну від звичайних тестів, ми аналізуємо цілісну картину.
Це включає:
✔︎ 7 основних сфер життєдіяльності
✔︎ 48 критеріїв – від неврології до соціальних навичок
✔︎ 3-рівневу перевірку даних
Результат: Точність прогнозування складає 96.7%
У класичних методах лише 40–55%)
🔍 Це дослідження дає не просто «висновок».
Воно покаже, що саме і в яких сферах варто змінити, щоб дитині (або вам) стало легше
-
вчитись,
-
спілкуватись
-
і жити щоденне життя
– з меншим навантаженням, більшою впевненістю та спокоєм.
Чому це важливо?
Без розуміння — немає змін. А з розуміння починається трансформація.
Проблеми з навчанням чи поведінкою — це не лише шкільні оцінки. Вони впливають на самооцінку, емоційний стан, соціальні зв’язки й майбутнє.
Діагностична консультація — це початок.Після неї з’являється ясність, конкретні рішення й шлях уперед.
Що далі?
Що буде після консультації?
-
Ви отримаєте письмове резюме консультації * (За потреби. Повний персоналізований висновок зазвичай ми формуємо після проходження курсу)
-
Індивідуальний маршрут дій (на основі потреб)
-
Пропозиції подальшої роботи (програма, сесії, підтримка)
-
Ми разом вирішимо, який формат найкраще підходить вам або вашій дитині
Кому це підходить?
Дітям від 8 років, які мають труднощі в навчанні, читанні, письмі
-
Підліткам із втомою від школи, зниженням мотивації або "відключенням"
-
Дорослим із СДУГ, дезорганізацією, прокрастинацією, емоційними труднощами
-
Тим, хто хоче глибше зрозуміти свою (або дитячу) нейропсихологію
Метод Дейвіса не має вікових обмежень — він працює з 8 до 88 років.
Це може не підійти, якщо ви:
❗ Очікуєте миттєвих результатів без глибокого розуміння того, чому саме дитині складно - і без готовності до змін у середовищі, звичках чи стилі навчання
❗ Хочете просто “діагноз”, а не пояснення причин труднощів та можливих шляхів підтримки. Наша консультація не про діагнози, а про розуміння.
❗ Не готові до участі у процесі. Якщо ви шукаєте формат “залишив і забрав з готовим рішенням”, то наш підхід може бути для вас надто глибоким і включеним.
❗ Скептично ставитесь до немедикаментозних рішень або вважаєте, що зміни можливі лише через пігулку. Ми базуємось на природному потенціалі дитини.
З ЧОГО ПОЧАТИ?
Почніть із глибини — дозвольте собі (або дитині) бути зрозумілим(ою)
Як підготуватись до консультації
Перед зустріччю 1. Нічого спеціально не готуйте і не повторюйте. Це не іспит. 2. Перевірте техніку: стабільний інтернет, камера, мікрофон або навушники, заряджений пристрій. 3. Забезпечте тихий простір без відволікачів. Дитині потрібен зручний стілець і стіл. 4. Підготуйте 2–3 фото або скани зошитів дитини за останній місяць — якщо є. 5. Тримайте під рукою анкету, ми пройдемо її разом. 6. Налаштуйте дитину: скажіть просто — “Це не школа і не перевірка. Ми підемо розібратись, чому іноді важко з навчанням.” Під час зустрічі • 10–15 хв — коротко з вами за анкетою (історія, спостереження). • 45–60 хв — розмова з дитиною (спокійно, без тестів і оцінок). • 20–30 хв — підсумки: пояснення, рекомендації, наступні кроки. Після зустрічі Ви отримаєте коротке резюме з поясненням, де саме виникають труднощі, які сильні сторони у дитини та як допомагає програма Davis®.
Онлайн або офлайн. 2 години, які можуть змінити дуже багато.