top of page

Дискалькулія чи математична тривожність? Порівняйте ознаки у дітей

Коротко про головне:

  • Дискалькулія та математична тривога можуть вплинути на те, як діти впораються з математикою.

  • Незважаючи на те, що вони можуть проявлятися подібним чином, дискалькулія та математична тривожність насправді дуже різні.

  • Розуміння різниці може допомогти вам і вашій дитині знайти рішення.


Можливо, ви помітили, що ваша дитина хвилюється, коли виконує домашнє завдання з математики або готується до контрольної роботи з математики. І тоді ваша дитина робить математичні помилки. Але що це спричиняє? Це випадок математичної тривожності? Або це дискалькулія, порушення навчання математики? А може, обидва?

Дискалькулія та математична тривожність часто збігаються. І те, і інше може вплинути на ефективність дітей у математиці. Але хоча іноді ці виклики виглядають однаково, насправді вони різні.







Що з цього є для вас головним?

  • Чи існує таке поняття, як порушення навчання в математиці?

  • Моїй дитині важко навіть з базовою математикою. Чим я можу допомогти?

  • Чи це є нормою - хвилюватись з приводу математики?


ДИСКАЛЬКУЛІЯ – це складність у навчанні, що викликає проблеми з математикою. Вона може заважати дітям засвоювати математичні поняття або виконувати завдання, що включають математичні обчислення. Діти з дискалькулією можуть мати труднощі з розумінням числових значень, запам'ятовуванням математичних фактів, а також з розв'язанням задач. Це не пов'язано з рівнем інтелекту або загальними здібностями до навчання, але потребує спеціальної підтримки та підходів у навчанні.


МАТЕМАТИЧНА ТРИВОЖНІСТЬ може виникати через негативний досвід навчання, тиск з боку однолітків або стереотипи про складність математики. Вона впливає на академічну успішність, знижує мотивацію до навчання та обмежує кар'єрні можливості. Важливо розуміти, що математика доступна кожному, і з правильним підходом та підтримкою можна подолати страхи та сумніви.


Подумайте про це так: займатися математикою з дискалькулією — це все одно, що йти в похід із травмою і не мати змоги піднятися на вершину. Виконання математики з математичним хвилюванням схоже на похід, постійно турбуючись про те, що може статися, якщо ви спробуєте піднятися на вершину.


Ця таблиця може допомогти вам зрозуміти, що ви бачите у своїй дитині.


Ознаки математичної тривожності


Ознаки дискалькулії

Діти хвилюються, що погано здадуть контрольну з математики, навіть якщо вони розуміють матеріал і вчилися.

Діти очікують поганих результатів на тесті з математики, тому що вони не розуміють матеріал навіть після вивчення.

Діти погано виконують тести з математики, навіть після підготовки до них, тому що їм заважає хвилювання.

Діти погано виконують тести з математики, навіть після підготовки до них, тому що вони не розуміють матеріал.

Діти досить легко справляються з домашнім завданням і правильно відповідають на більшість завдань. Але вони відчувають тривогу щодо цього.

Вони можуть навіть робити помилки, тому що дуже тривожні. Вони можуть надто зосереджуватися на деяких деталях або мати проблеми з концентрацією на інших.

Діти довго виконують домашнє завдання і отримують багато відповідей неправильно.

Діти намагаються не ходити на уроки математики, коли є вікторина чи контрольна робота.

Діти намагаються не ходити на уроки математики,  особливо  коли є вікторина чи контрольна робота, тому що вони впевнені, що їх не вдасться.

Діти отримують хороші оцінки за домашні та класні завдання з математики, але не за контрольні.

Діти отримують погані оцінки за домашнє завдання з математики, класні роботи та контрольні.






Ключові висновки

  • Дискалькулія - ​​це проблема навчання, яка впливає на математичні навички.

  • Математична тривога - це емоційна проблема, яка включає невпевненість у собі та страх невдачі. 

  • І те, і інше може викликати занепокоєння щодо тестів і спонукати дітей намагатися уникати відвідування уроків математики.




Comentarios


ЛОГО Prima_edited_edited.png

Тут народжуються зірки 

Професійні послуги, описані як Davis®, зокрема Davis Dyslexia Correction®, Davis Symbol Mastery®, Davis Orientation Counseling®, Davis® Attention Mastery, Davis® Math Mastery та Davis® Reading Program for Young Learners, можуть надаватися лише особами, які пройшли підготовку. та ліцензовані як фасилітатори або спеціалісти Девіса  Міжнародною асоціацією дислексії Девіса.

Davis Learning Strategies® і Davis Autism Approach® є зареєстрованими товарними знаками Ronald D. Davis. Комерційне використання цих торгових марок для ідентифікації освітніх, навчальних або терапевтичних послуг потребує ліцензії власника торгової марки.

bottom of page