Радо вітаю на моїй сторінці!
Мене звати Тамара Хабарова.
Я засновниця і керівниця PRIMAVERA GROUP - центру допомоги нейрорізноманітним людям, які стикнулися з труднощами в розвитку і навчанні, ліцензований фахівець DDAI (Davis Dyslexia Association International) з корекції дислексії, дискалькулії, дисграфії, диспраксії, синдрому Дефіциту Уваги з гіпо- / гіперактивністю або без, та інших проблем у навчанні за авторським методом Роналда Дейвіса.
КТО Я?
Хто я?
У широкому сенсі я - допомогатор. Не чули про таку професію? Не дивно. Вона зʼявилася зовсім недавно. В традиційній радянській школі допомогаторів не було і бути не могло.
Тих, кому потрібно було допомагати, набагато зручніше було просто не помічати.
Тому всім нейровідмінним людям загрожувала повна соціальна ізоляція.
А якщо проблема - невидима? На обличчі ж у людини не написано, що в неї є дислексія, СДУГ чи аутизм. Тоді, на мій погляд, ще гірше.
Суспільство вимагає від такої людини бути "нормальною", як всі.
Ще й досі проблеми з навчанням часто списують на лінь і недостатні старання.
Я працюю в професії більше 30-ти років. І була свідком постійних змін у сфері допоміжних методик. Довгий час займалася традиційними техніками допомоги, занурилася в це дуже глибоко, вивчила все доступне в цій ніші.
Якщо не вистачало знань, вчилася сама й організовувала курси навчання для інших фахівців.
Але я розуміла, що це далеко не для всіх моїх підопічних працює, результати були далекі від того, як мені хотілося б.
У 2014 році народився проєкт "Примавера" - майданчик для допомоги сім'ям із нейровідмінними дітьми.
Моя команда серйозно зайнялася допомогою дітям з аутизмом, затримками в розвитку, а також специфічними проблемами навчання - синдромом дефіциту уваги, дислексією, дисграфією, дискалькулією.
Я навчалася в Ізраїлі, Естонії і США, стала поведінковим аналітиком, а також пройшла навчання в авторів методики альтернативної комунікації PECS Енді Бонді та Лори Фрост.
З 2016 року наш центр першим в Україні почав пропонувати допомогу за методом Дейвіса. Спочатку це були іноземні фахівці.
Потім я сама пройшла навчання за системою Дейвіса, стала методистом, отримала ліцензію.
За роки практики я щось прибирала з технік, щось переносила, відшліфовувала, доповнювала. Збираючи це, як у букет.
Сьогодні я бачу картину цілісно, а не тільки в рамках якоїсь окремої методики.
У мене народився свій власний інтегративний підхід.
Він об'єднує всі мої знання і тридцятирічний досвід.
Клінічне мислення замість протокольного дає мені можливість допомогти практично любим дітям і дорослим з помітним ефектом.
Зараз метод, який я практикую з кожним підопічним - це інтеграція всіх моїх знань і умінь за весь мій професійний шлях.
Я б визначила мою сьогоднішню діяльність як інтегративний еду-терапевт. Працюю на стику спеціальностей і напрямів.
Зараз доведено, що мозок людини - нейропластичний, тобто може "вирощувати" нові нейронні шляхи і розвиватись!
А це означає, що працюючи з глибоким розумінням нейророзвитку, фахівець може змінити роботу мозку!
І це - дуже гарна новина для всіх, хто вважав себе або свою дитину нездатною до навчання.
Ви можете досягти того, що вважали неможливим!
ПОСЛУШАЙТЕ, ЧТО ГОВОРЯТ МОИ ПОДОПЕЧНЫЕ И ИХ РОДИТЕЛИ:
Усі відео
Усі відео
Артём 27.13.20 отзыв после программы коррекции дислексии
27 мая 2021 г.
Дислексия в 16 лет. Читала, но ничего не понимала. Все изменилось после коррекционного курса.
Гоша, 11.12.20 отзыв после программы коррекции дислексии
Как я работаю
Мой стиль работы -тянуть, а не толкать.
Конечный результат – переученный мозг и возможность создавать новые нейронные пути.
Ранее неразрешимая задача получает новое решение.
Причем, решение будет не моим, а исключительно вашим.
Вы почувствуете ваш явный прогресс на собственном опыте уже через пять дней.
Тамара Хабарова.
01
Выслушиваю запрос
Я пытаюсь понять проблему, которую ощущает мама. Я вижу ситуацию снаружи, тогда как мама – изнутри. Иногда мы имеем разные мнения, и поэтому во время первичной диагностики я помогаю перевести ее запрос на профессиональный язык.
Я всегда стараюсь дать родителям достаточно времени для решения.
Я предоставляю возможность Измен.
А выбор только за вами.
02
Предлагаю варианты
После первой встречи с вами я пытаюсь найти решение по проблеме, которую я предпочитаю называть "задачей". В моей практике мы используем разные методики и подходы к работе.
Я всегда даю вам выбор, потому что у нас есть множество решений, которые могут вам подойти.
Наши методы и подходы не только безопасны, но и не нанесут ущерба вашему ребенку.
Мы уверены в наших подходах, потому что они были проверены и сертифицированы.
Есть международная лицензия на услуги в системе Дэвиса.
03
Использую сильные стороны, чтобы развить слабые
Я занимаюсь мультисенсорным методом коррекции проблем обучения. В основе этого подхода лежит знание и понимание того, что у разных людей – разные ведущие каналы восприятия и обработки информации, поступающей в мозг. И самый важный шаг – научить правильно фиксировать события внешнего мира. Потому что именно на основе этого человек делает дальнейшие заключения. И, если восприятие искажено, то и выводы будут сделаны некорректны.
Люди с дислексией и дефицитом внимания – это образные мыслители. Это имеет много преимуществ и именно сильными сторонами мы пользуемся на Программе.
04
Использую сильные стороны, чтобы развить слабые
Я занимаюсь мультисенсорным методом коррекции проблем обучения. В основе этого подхода лежит знание и понимание того, что у разных людей – разные ведущие каналы восприятия и обработки информации, поступающей в мозг. И самый важный шаг – научить правильно фиксировать события внешнего мира. Потому что именно на основе этого человек делает дальнейшие заключения. И, если восприятие искажено, то и выводы будут сделаны некорректны.
Люди с дислексией и дефицитом внимания – это образные мыслители. Это имеет много преимуществ и именно сильными сторонами мы пользуемся на Программе.
НАГРАДЫ
2 часа
180 евро