top of page

Тест 

37 ознак дислексії 

Найбільш детальний тест на ознаки дислексії навів Рональд Дейвіс. Ви можете перевірити себе або свою дитину на наявність таких "маячків". У більшості дислектиків проявляється близько десяти з наведених нижче характерних ознак і типів поведінки. Але зауважимо, що ці ознаки можуть змінюватися щодня і щохвилини.

Найбільш постійна риса дислектиків - їхня непостійність.

Хочете персональний розбір вашої ситуації? Тисніть на кнопку 

 Загальні ознаки 

▫️ Справляє враження дуже розумного і кмітливого, добре висловлює свої думки, але при цьому

при цьому нездатний читати й писати на рівні свого класу.

▫️ Його вважають ледачим, неуважним, дурним, таким, що відстає в розвитку, неслухняним або таким, що не

приділяє достатньо часу навчанню.

▫️ Не відстає в навчанні настільки, щоб йому в школі була надана допомога.

▫️ Має високий коефіцієнт розумового розвитку, але не завжди показує хороші академічні

результати; усні тести проходять набагато краще, ніж письмові.

▫️ Вважає себе дурним, має низьку самооцінку; приховує свої слабкі сторони за допомогою

оригінальних компенсувальних стратегій; легко засмучується і переживає з приводу читання вголос

і тестів у школі.

▫️ Талановитий у сфері мистецтв, музиці, спорті, механіці, комерції, бізнесі, дизайні, будівництві

або інженерній справі; гарний оповідач і актор.

▫️ Часто занурюється в мрії, марить наяву; легко губиться і забуває про час.

▫️ Насилу утримує увагу; відрізняється мрійливістю або гіперактивністю.

▫️ Найкраще засвоює матеріал через практичний досвід, експерименти, спостереження та наочні

посібники.

 Зір, читання та правопис 

▫️ Під час читання скаржиться на запаморочення, нудоту або головний біль.

▫️ Приходить у замішання, побачивши літери, цифри, слова, послідовності, а також під час словесних

поясненнях.

▫️ На письмі та під час читання помітні повтори, додавання, перестановки, пропуски та заміни букв, цифр

та/або слів.

▫️ Відчуває або бачить неіснуючі пересування під час читання, письма або переписування.

▫️ Здається, що відчуває труднощі із зором, хоча перевірка показує, що зір у нормі.

▫️ Володіє на рідкість гострим зором і спостережливістю, або відчуває нестачу відчуття

глибини та відсутність периферичного зору.

▫️ Читає і перечитує, практично не вловлюючи сенсу.

▫️ Пише, "як чує", правопис непослідовний.

Пустой офис
Hide and Seek

 Слух і мовлення  

▫️ Відрізняється гарним слухом;

здатний чути те, що не було сказано або невловимо для інших;

легко відволікається на різні звуки.

▫️ Відчуває труднощі під час висловлення своїх думок;

говорить із запинками;

не закінчує речення;

при хвилюванні заїкається;

неправильно вимовляє довгі слова;

міняє місцями словосполучення, слова і склади.

 Письмо та моторні навички 

 

▫️ Складнощі з написанням і переписуванням текстів; незвично тримає ручку; почерк мінливий або нерозбірливий. 

▫️ Незграбний, вирізняється поганою координацією рухів;

не вдаються ігри з м'ячем і командні види

спорту;

труднощі з дрібною та/або загальною моторикою; схильний до морської хвороби та заколисування при їзді. 

▫️ Може однаково добре володіти обома руками; часто плутає право/ліво і верх/низ. 

Математический класс
Пустой офис

 Математика та управління часом 

 

▫️ Відчуває труднощі при визначенні та розрахунку часу;

спізнюється;

насилу засвоює впорядковану інформацію і завдання упорядковану інформацію та завдання, пов'язані з послідовністю. 

▫️ При обчисленнях покладається на рахунок за допомогою пальців та інші прийоми;

знає відповіді, але не може робити обчислення на папері. 

▫️ Уміє рахувати, але зазнає труднощів під час лічби предметів і операцій із грошима. 

▫️ Дається арифметика, але не вдаються алгебра і вища математика;

труднощі з розумінням умов завдань. 

Абстрактная нить ДНК

 Пам'ять і пізнавальна здатність 

▫️ Відмінна довготривала пам'ять на враження, місця й обличчя. 

▫️ Погана пам'ять на послідовність подій або речей, факти та інформацію, яка не була

отримана на практиці. 

▫️ Думає, в основному, за допомогою образів і відчуттів, а не звуків і слів (практично відсутній внутрішній діалог). 

Текстура рыбьей чешуи

 Поведінка, здоров'я, розвиток та індивідуальність 

 

▫️ Відрізняється крайньою неорганізованістю або нав'язливою методичністю.  

▫️ У класі може бути блазнем, задирою або мовчуном. 

▫️ Через етапи розвитку (такі як повзання, говоріння, ходьба, зав'язування шнурків) проходив дуже

швидко або надзвичайно повільно. 

▫️ Схильний до вушних запалень; розбірливий у їжі, сприйнятливий до харчових добавок і хімічної

продукції. 

▫️ Спить дуже міцно або дуже чуйно; мочиться в ліжко до пізнього віку. 

▫️ Має незвично високий або низький больовий поріг. 

▫️ Володіє гострим почуттям справедливості та емоційною сприйнятливістю; прагне до

досконалості. 

▫️ Кількість помилок і симптомів різко зростає в періоди розгубленості та емоційного стресу, а також у разі

також у разі поспіху або ослабленого здоров'я.  

Програма "Корекція дислексії за методом Дейвіса®" щодня допомагає людям із

зазначеними ознаками. Стримуючі аспекти дислексії можуть бути виправлені та

подолані.

 

 

 

© 1992 Рональд Д. Дейвіс. Використовується з дозволу. Оригінал статті англійською мовою

bottom of page