ПРОГРАМИ ДЛЯ ЮНИХ ЧИТАЧІВ
Навчання читанню і саморегуляції за методом Дейвіса
Мета
Познайомити дітей молодшого віку з інструментами уваги/фокусування та саморегуляції, вивчити алфавіт, а також використати методики для набуття початкових навичок підготовки до шкільного навчання та читання. Ця програма надає батькам або іншим членам сім'ї знання та досвід, щоб продовжувати підтримувати навчання своїх дітей протягом перших шкільних років. Це проста, легка і весела альтернатива заняттям з використанням лише олівця і паперу та вправам з букваря.
Вік
Підходить для дітей віком від п'яти до семи років і старших дітей зі значними затримками розвитку. Примітка: Дітям цього віку, які вже мають симптоми дислексії або страх перед читанням, можуть знадобитися деякі додаткові кроки та час програми, окрім описаних нижче..
Тривалість
Приблизно 30 годин, як правило, протягом 10 робочих днів, а також до 6 годин подальших консультацій, включених без додаткової оплати. Батьки будуть присутні протягом половини програми.
Результат
Після роботи з методистом дитина і батьки будуть знати, як використовувати техніки для управління увагою/фокусуванням і рівнем енергії. Крім того, дитина опанує техніку початкових навичок читання, а також отримає знання та досвід використання методів навчання для засвоєння слів та мовних символів, опанує алфавіт та основні розділові знаки.
Розвиває
НАВИЧКИ ФОКУСУВАННЯ
Інструменти та техніки, що використовуються для створення ментального стану, який допомагає бути присутнім, усвідомленим та готовим до навчання.
ВПРАВНЕ ЧИТАННЯ
Оволодіння навичками розпізнавання та розуміння слів за допомогою простих та безпечних покрокових методів, Цей метод читання можна використовувати самостійно або як доповнення до фонетичних методів навчання.
НАВИЧКИ САМОКОНТРОЛЮ
Стала увага, зосередженість, вміння слідувати вказівкам, комунікабельність, здатність знімати стрес/занепокоєння.
ВПРАВИ НА КІНЕСТЕТИЧНИЙ БАЛАНС ТА РІВНОВАГУ
Зміцнюють нейронні шляхи для навчання та зосередження уваги, що значно покращує стан дітей, які мають проблеми з дрібною або крупною моторикою ( у навчанні, спорті, координації рухів).
МАЙСТЕРНІСТЬ СИМВОЛІВ
Засвоєння алфавіту, розділових знаків та основних слів через ліплення з пластиліну (з використанням візуального, кінестетичного та аудіального способів навчання). Оволодіння основними словами, написанням, вимовою (звучанням) та значенням найпоширеніших слів, що зустрічаються при читанні на рівні початковому рівні.
Зменшує
-
Непослідовність у читанні (в один день розуміє, а в інший - ні)
-
Вгадування слів
-
Поспішність і недбалість у читанні
-
Втома, тривога, головний біль, запаморочення, біль у шлунку або сльози, викликані труднощами з читанням
-
Відчуття, що надруковані слова рухаються на сторінці
-
Відсутність розуміння
-
Повільне, трудомістке вимовляння кожного слова
-
Перевертання складів або слів
-
Проблеми з відстеженням руху очей
Інструменти читацьких програм Дейвіса
Програми, які пропонуються в PRIMA, вирішують основні проблеми навчання.
Кожен клієнт йде з своїм персональним «ящиком інструментів».
Нижче наведено список інструментів, які можуть бути надані.
В залежності від початкового рівня кількість інструментів у студентів протягом пʼятиденної програми може відрізнятись.
Процедура Орієнтації/Вирівнювання
Шкала енергії
Розрядка
Засіб корекції неточного зорового та слухового сприйняття зору, відчуття рівноваги, руху або плину часу.
Ця процедура допоможе у читанні та розумінні друкованого тексту, сприйнятті на слух того, що насправді говорять, а також у діяльності, що вимагає координації чи соціальних навичок.
Вправа з шкалою енергії дає студенту можливість усвідомлено контролювати свій енергетичний рівень і те, де він буде найбільш доречним.
Її можна використовувати в соціальних або навчальних ситуаціях для ефективного спілкування. Це також дасть їм можливість конртольовано усунути розчарування або тривогу. Як бонус, ми також можемо використовувати його для засинання і занять спортом!
Розрядка - це інструмент, який використовується для усунення розчарування, тривоги, покращення сну та полегшення навчання. Він пов'язаний з усіма іншими інструментами.
Майстерність символів Дейвіса®
Укладання нових нейронних шляхів
Вправи для легкого читання
Вивчення алфавіту в глині. Сканування мозку показує, що процес творення і процес навчання настільки тісно пов'язані, що викликають однакову мозкову активність. Ми створюємо глиняні або пластилінові моделі понять, які можуть викликати плутанину у клієнта.
Наприклад: алфавіт, слова без значення (це, що, в тощо), розділові знаки, наслідок, час, послідовність, порядок, відповідальність і мотивація, а також розділові знаки.
Оволодіння символами понять у пластиліні усуне плутанину в навчанні та соціальних ситуаціях. Усунення цієї плутанини, в свою чергу, усуне неточне сприйняття. (Див. також "Чому глина?")
Кінестетичні вправи та вправи на рівновагу використовуються для зміцнення нейронної мережі, яка відповідає за точне сприйняття та баланс.
Тренування очей для збору інформації зліва направо в плавному і природному процесі є обов'язковим для вільного читання.
Розуміння підвищується завдяки використанню природньому способу мислення клієнта та навчанню легко зберігати інформацію в довготривалій пам'яті.
Точна слухова настройка
Слухова орієнтація може покращити рівновагу, сприйняття, мову та координацію. Це слуховий процес, який спеціально розроблений для узгодження слуху із зором, щоб мати точне сприйняття.
Кордони і управління булінгом
Ми сподіваємося, що нашим дітям ніколи не доведеться проходити через це, але реальність малює іншу картину. Ці методи виявилися дуже корисними для зменшення та усунення цькування.